ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΑΦΟΤΟΠΙΑ




Για μικρά tips που θα κάνουν τη συγγραφική ζωή σας ευκολότερη,
Στην κατηγορία λέξεις για τις λέξεις, συγγραφείς μιλούν για τη συγγραφή.
μεταφράσεις λογοτεχνικών κειμένων, ποίηση και
αποσπάσματα βιβλίων, παλιών, νέων, αγαπημένων.
Στην κατηγορία λογοτεχνικά είδη,
θα βρείτε κείμενα της θεωρίας της λογοτεχνίας
και επιστημονικές εργασίες.

12 Μαρ 2013

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Σάρα Κέην, CRAVE /ΛΑΧΤΑΡΩ




Και θέλω να παίζουμε κρυφτό,
και να σου δίνω τα ρούχα μου,
και να σου λέω πως μ’ αρέσουν τα παπούτσια σου,
και να κάθομαι στα σκαλοπάτια όταν λούζεσαι
και να σου κάνω μασάζ στον σβέρκο

και να σου φιλώ τα πόδια
και να σου κρατώ το χέρι
και να βγαίνουμε  για φαγητό
και να μη με νοιάζει που τρως απ’ το πιάτο μου
και να σε συναντώ στα Ρούντις
και να μιλάμε για τη μέρα μας,
και να δακτυλογραφώ τα γράμματά σου
και να κουβαλώ τους φακέλους σου
και να γελώ με την παράνοιά σου
και να σου δίνω κασέτες που δεν ακούς
και να βλέπουμε υπέροχες ταινίες
και να βλέπουμε απαίσιες ταινίες
και να γκρινιάζω για το ραδιόφωνο
και να σε φωτογραφίζω στον ύπνο σου
και να σηκώνομαι για να σου φέρω καφέ, κουλούρια και κρουασάν
και να πηγαίνουμε τα μεσάνυχτα στο Φλορέντ για καφέ
και να σ’ αφήνω να μου κλέβεις τα τσιγάρα
και να μην μπορώ ποτέ να βρω ένα σπίρτο,
και να σου λέω τι πρόγραμμα είδα χθες στην τηλεόραση
και να σε πηγαίνω στον οφθαλμίατρο
και να μη γελώ με τα αστεία σου
και να σε ποθώ το πρωί αλλά να σ΄ αφήνω να κοιμηθείς λίγο παραπάνω
και να σου φιλώ την πλάτη 
και ν’ αγγίζω το δέρμα σου
και να σου λέω πόσο πολύ αγαπώ τα μαλλιά σου τα μάτια σου τα χείλη σου το λαιμό σου τα στήθη σου τον κώλο σου
και να κάθομαι στα σκαλοπάτια καπνίζοντας μέχρι να γυρίσει ο γείτονάς σου
και να κάθομαι στα σκαλοπάτια καπνίζοντας μέχρι να γυρίσεις σπίτι εσύ
και να ανησυχώ όταν αργείς
και να ξαφνιάζομαι όταν έρχεσαι νωρίτερα
και να σου προσφέρω ηλιοτρόπια
και να έρχομαι στο πάρτι σου
και να χορεύω μέχρι τελικής πτώσης
και μετανιώνω όταν κάνω λάθος
και να χαίρομαι όταν με συγχωρείς
και να κοιτώ τις φωτογραφίες σου
και να εύχομαι να σε ήξερα από πάντα
και να ακούω τη φωνή σου στο αφτί μου
και να νιώθω το δέρμα σου στο δέρμα μου
και να σκιάζομαι όταν θυμώνεις και το ένα μάτι σου γίνεται κόκκινο και το άλλο μπλε και τα μαλλιά σου πέφτουν αριστερά στο πρόσωπό σου και το πρόσωπό σου ανέκφραστο
και να σου λέω πως είσαι υπέροχη
και να σ’ αγκαλιάζω όταν αγωνιάς
και να σε κρατώ όταν υποφέρεις
και να σε θέλω όταν σε μυρίζω
και να σε πληγώνω όταν σ’ ακουμπώ
και να κλαψουρίζω όταν είμαι δίπλα σου
και να κλαψουρίζω όταν δεν είμαι
και να διαλύομαι στο στήθος σου
και να σου κόβω την ανάσα τις νύχτες
και να παγώνω όταν παίρνεις την κουβέρτα
και να ζεσταίνομαι όταν την αφήνεις
και να λειώνω όταν χαμογελάς
και να διαλύομαι όταν γελάς
και να μην καταλαβαίνω γιατί λες ότι σ’ απορρίπτω όταν δεν σε απορρίπτω και να αναρωτιέμαι πώς θα μπορούσες να σκεφτείς ότι θα σε απέρριπτα ποτέ
και να αναρωτιέμαι ποια είσαι αλλά να σ’ αποδέχομαι έτσι κι αλλιώς
και να σου λέω για τον άγγελο του δέντρου στο μαγεμένο δάσος, το αγόρι που πέταξε πάνω από τον ωκεανό γιατί σε αγαπούσε
και να γράφω ποιήματα για σένα
και να αναρωτιέμαι γιατί δεν με πιστεύεις
και να έχω ένα συναίσθημα τόσο βαθύ που δεν μπορώ να βρω λέξεις γι’ αυτό και να θέλω να σου αγοράσω ένα γατάκι που θα ζηλεύω γιατί θα το προσέχεις πιο πολύ από μένα
και να σε κρατώ στο κρεβάτι όταν πρέπει να φύγεις
και να κλαίω σαν μωρό όταν το κάνεις
και να σκοτώνω τις κατσαρίδες
και να σου αγοράζω δώρα που δεν θέλεις
και να τα παίρνω πίσω
και να σου ζητάω να με παντρευτείς
και να λες πάλι όχι αλλά να συνεχίζω να στο ζητώ  γιατί ακόμα κι αν δεν πιστεύεις πως το εννοώ, πάντα το εννοούσα, απ’ την πρώτη στιγμή που στο ζήτησα
και να περιπλανιέμαι στην πόλη και να σκέφτομαι πως είναι άδεια χωρίς εσένα
και να θέλω ότι θέλεις
και να σκέφτομαι ότι χάνω τον εαυτό μου αλλά τώρα είμαι ασφαλής μαζί σου και να σου δείχνω τον χειρότερο εαυτό μου
και να προσπαθώ να σου δείξω τον καλύτερο εαυτό μου γιατί δεν αξίζεις τίποτε λιγότερο
και να απαντώ σε ερωτήσεις που δεν θα επέλεγα να απαντήσω,
και να σου λέω την αλήθεια όταν ειλικρινά δεν θέλω
και να προσπαθώ να είμαι ειλικρινής γιατί ξέρω πως το προτιμάς
και να θεωρώ πως όλα έχουν τελειώσει
κι όμως να περιμένω άλλα δέκα λεπτά πριν με πετάξεις έξω απ’ τη ζωή σου και να ξεχνώ ποιος είμαι
και να προσπαθώ να σε πλησιάσω γιατί είναι υπέροχο να σε μαθαίνω και αξίζει την κάθε προσπάθεια
και να σου μιλώ σε κακά Γερμανικά και σε χειρότερα Εβραϊκά
και να σου κάνω έρωτα στις τρεις τα χαράματα
και τρόπον τινά να σου εκφράζω κάτι από την
συντριπτική
παντοτινή
ακατανίκητη
απόλυτη
ολοκληρωτική
ένθερμη
πλήρη
απελευθερωτική
αδιάκοπη
ατέρμονη
Αγάπη μου για σένα.

1 σχόλιο: